De perfecte locatie voor een bedrijfsfeest in Noord-Holland
Category:

Locatie nodig voor een bedrijfsfeest in regio Noord-Holland? Stop nu met zoeken!

Door regelmatig een bedrijfsfeest te organiseren maak je jouw bedrijf sterker. Een personeelsfeest zorgt namelijk voor meer bonding onder jouw werknemers en iedereen kan elkaar ook eens in een andere setting ervaren. Je medewerkers voelen zich gewaardeerd en gelukkig, wat bijdraagt aan een gezonde cultuur in jouw bedrijf. Ben jij op zoek naar een unieke […]

Meer lezen
Posted On :
Upgrade lichtshow - Explore Lute Muiden
Category:

10 leuke thema’s voor een bedrijfsfeest

Het einde van het jaar nadert… Wellicht wil jij jouw personeel bedanken voor hun inzet in wederom een lastig jaar, of wil je met zijn allen proosten op een mooi jaar in 2022. Heb je al gedacht aan het organiseren van een bedrijfsfeest? Laat een ervaren en professionele DJ exact de juiste sfeer creëren in […]

Meer lezen
Posted On :
5 ideeën voor een geslaagd bedrijfsuitje
Category:

5 ideeën voor een geslaagd bedrijfsuitje

Een geslaagd bedrijfsuitje organiseren kan knap lastig zijn. “Zo veel mensen zo veel wensen” is dan ook niet voor niets een veelgebruikt gezegde. Zeker als je een bedrijfsuitje voor flink wat medewerkers gaat organiseren, wees je er dan van bewust dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken. Met onze 5 ideeën voor […]

Meer lezen
Posted On :
Category:

De leukste evenementen voor ondernemers

Als ondernemer is het belangrijk dat je een professioneel netwerk opbouwt. Je kunt namelijk veel uit zakelijke relaties halen. Denk aan nieuwe klanten, nieuwe bedrijven opbouwen, je zou met een andere ondernemer kunnen brainstormen en nog veel meer. Er zijn genoeg manieren waarop jij je zakelijke netwerk kunt uitbreiden, er worden zelfs allerlei evenementen georganiseerd […]

Meer lezen
Posted On :
Bijzondere locatie voor een bedrijfsuitje
Category:

Bijzondere locatie voor een bedrijfsuitje

Als werkgever wil je jouw personeel af en toe in het zonnetje zetten. Het personeel vormt immers de motor van de onderneming. Een compliment, een schouderklopje of een mooi kerstpakket is leuk. Maar een compleet georganiseerde dag waar ontspanning en teambuilding samenkomen, is nog leuker. Dus wil je jouw waardering jegens jouw personeel echt laten […]

Meer lezen
Posted On :
6 tips bij het organiseren van een coronaproof bedrijfsborrel
Category:

6 tips bij het organiseren van een coronaproof bedrijfsborrel

Dat de uitbraak van het coronavirus van grote invloed heeft op onze mogelijkheden, heeft iedereen wel ervaren. Het is echter niet zo dat we hierdoor alles volledig moeten laten. Het organiseren van een corona proof bedrijfsborrel behoort zeker nog wel tot de mogelijkheden. De invulling hiervan zal hierdoor uiteraard wel anders zijn maar dat het […]

Meer lezen
Posted On :
Category:

Uit welke soorten zakelijke evenementen kun je kiezen?

Wist je dat je zakelijke evenementen in twee verschillende soorten kunt onderverdelen? Je kunt namelijk een intern of een extern bedrijfsevenement organiseren. Maar wat is dan precies het verschil tussen deze twee soorten evenementen en uit wat voor bijeenkomsten kunnen deze bedrijfsevenementen bestaan? Het organiseren van evenementen voor je bedrijf heeft veel zakelijke voordelen. Je […]

Meer lezen
Posted On :
Evenementen organiseren
Category:

Evenementen organiseren

Het organiseren van een evenement is niet niks. Het vergt serieuze organisatie skills die niet iedereen bezit. Voordat je eraan begint is het dus van levensbelang om bij jezelf na te gaan of je het aankunt. Nee? Zoek dan een collega die er wel geschikt voor is, dat scheelt veel bloed, zweet en tranen in […]

Meer lezen
Posted On :
Waarom organiseren bedrijven evenementen
Category:

Waarom organiseren bedrijven evenementen?

Bij evenementen denk je snel aan een leuk feestje of een interessante middag met lezingen. Als organisator denk je bij een evenement aan alles regelen en vooral veel stress. Afhangend van het soort evenement dat je organiseert, moet je namelijk de gastenlijst maken, uitnodigingen versturen, de catering regelen, de dag plannen, sprekers vragen en een […]

Meer lezen
Posted On :