Of je bedrijf nu 5, 10, 25 of 400 jaar bestaat: veel ondernemingen willen hun bedrijfsjubileum op een mooie manier vieren. Dat is ook niet vreemd, want zo’n bijzondere ‘verjaardag’ verdient alle aandacht. Dat vieren kan natuurlijk op allerlei manieren: met een evenement, feestelijkheden, recepties, noem maar op. Het ‘kroonjuweel’ bij zo’n jubileum is vaak een mooi jubileumboek, waarin verleden, heden en toekomst van een bedrijf op een mooie manier worden belicht. Dat heeft een blijvende waarde, die door veel online uitingen bij lange na niet wordt geëvenaard. En: in een jubileumboek kun je veel meer inhoud kwijt dan op een fles wijn of een balpen…
Iedereen houdt van mooie herinneringen
De maatschappij verandert snel en dat betekent dat het bereiken van een mijlpaal zeker geen vanzelfsprekendheid is. Denk maar eens aan de vaste telefoon die tientallen jaren een vaste hoek in de kamer had en inmiddels is verdrongen door de smartphone. De herinnering aan die telefoons met de draaischijf, de druktoetsen of de nog oudere modellen (en niet te vergeten de telefooncellen!) blijven in de gedachten van veel mensen bestaan. En hoe mooi is het om dit soort beelden te bewaren in mooie verhalen en beelden.
Jubileumboek bieden ‘content power’
Een bedrijfsjubileum is een feest. Dat feestgevoel moet je laten terugkeren in een jubileumboek. Met een aansprekend thema en een vertaling daarvan naar mooie beelden, korte, krachtige copy en design, met als resultaat een state-of-the-art uitgave waarmee je voor de dag kunt komen. Vaak wordt het jubileumboek ingezet als bron van content voor een jubileumcampagne, die dan via een marketingstrategie apart wordt ingezet of wordt geïmplementeerd in een bestaande themacampagne.
Feel good factor
Iedereen houdt van boeken. Zeker in deze tijden van vluchtige online communicatie zie je steeds meer de positieve respons bij de einddoelgroep: mensen waarderen het ambachtelijke van een mooie uitgave. Een boek blijft, en wordt bewaard. Zeker als het veel beelden bevat, prachtig & luchtig design en een uitgekiende balans tussen beeld en copy. Want zo komt er pakkende content tot stand, die de boodschap van een bedrijf bevat & versterkt. Content die ook daadwerkelijk wordt gelezen, gedeeld en bewaard.
Jubileumboeken.nl: het grootste portfolio van Nederland
Het uitgeven van een mooi, oogstrelend jubileumboek is een vak apart. Want je moet vaak opereren binnen de uiteindelijke marketing- of communicatiedoelen. Zodat er een boek ontstaat waar de medewerkers trots op zijn en nog jarenlang kunnen pronken naar relaties en klanten. Zo’n project kun je beter overlaten aan experts. Pavlov (jubileumboeken.nl) is de grootste uitgever van jubileumboeken in Nederland en maakt sinds 1995 boeken op maat. Dat deden ze onder andere al voor Grolsch, KLM, NIVEA, Center Parcs, Mazda, NS, Albert Heijn, Unicef en nog vele andere A-merken en organisaties, groot én klein. Voor ieder jubileumboek ontwikkelen ze een uniek thema en een unieke redactionele invulling. Afgemaakt met een onderscheidende vormgeving en productie die perfect past bij uw product, merk of organisatie. Zodat er uiteindelijk een prachtig jubileumboek tot stand komt dat de boodschap van uw organisatie bevat & versterkt. Jubileumboeken die daadwerkelijk worden gelezen en bewaard. Want dat wilt u bereiken!