Valkuilen van online-marketing
Category:

Valkuilen van online-marketing

Online-marketing is het laatste decennium misschien wel de belangrijkste categorie/strategie van marketing geworden. Dit heeft er ook voor gezorgd dat de aard van marketing sterk is veranderd. Door via sociale media 24/7 in contact te staan met de kopers, openen bedrijven ook de deur naar commentaar. Klanten hebben tegenwoordig namelijk steeds meer een mening over […]

Meer lezen
Posted On :
Oriëntatie binnen de marketing
Category:

Oriëntatie binnen de marketing

In de geschiedenis van marketing zijn er periodes te identificeren waarin men meer focus had voor het een of ander. De geschiedenis van het marktwezen gaat natuurlijk honderden jaren terug, toen het woord marketing nog niet in omloop was en de marktkoopman gewoon zijn waren verkocht. De geschiedenis van reclame is terug te traceren tot […]

Meer lezen
Posted On :
Wat is marketing
Category:

Wat is marketing?

Dat de meeste mensen bij het woord marketing aan verkoop en reclame denken is helemaal niet zo gek. Toch is marketing veel meer dan alleen dat. Dit is goed te illustreren met een voorbeeld van de vroegere marktkoopman. Vroeger in de Middeleeuwen ging de marktkoopman naar de markt om zijn waren te verkopen. Hij moest […]

Meer lezen
Posted On :