Een nieuwe website. Waar begin je
Category:

Een nieuwe website. Waar begin je?

Je hebt besloten dat je een nieuwe website nodig hebt. Dan sta je voor een belangrijke keuze. Doe je dat zelf of besteed je het liever uit? Wanneer je handig bent, doe je het graag zelf. Echter, een beetje ondernemer weet dat het maken van een website over één dag ijs gaat.  Het uitbesteden van […]

Meer lezen
Posted On :
Wat zijn de online marketing trends voor 2021
Category:

Wat zijn de online marketing trends voor 2021?

Van het jaar 2020 hebben we allemaal veel geleerd. Het dwong ons om creatief om te gaan met een situatie met een mondiaal zeer aangrijpende impact. Meer dan ooit tevoren werd het online werken interessanter en belangrijker. Hele bedrijven besloten om hun medewerkers thuis aan het werk te zetten in plaats van op kantoor. Hierdoor […]

Meer lezen
Posted On :

Haal meer uit je bestaande klanten met het vliegwiel

Normaal gesproken denken we bij het aantrekken van nieuwe klanten aan een lineair proces: je start bij bewustwording en het eindigt bij een sale. Onlangs kwam HubSpot met een interessante theorie genaamd het ‘vliegwiel’, waarbij zij kijken naar manieren om klanten in te zetten om meer business te genereren. Hoewel de theorie van het vliegwiel […]

Meer lezen
Posted On :
SEO uitbesteden
Category:

SEO uitbesteden: 3 voordelen

SEO, in het Nederlands: zoekmachineoptimalisatie, is een van de sterkste online marketingtools die er zijn. Ervoor zorgen dat jouw website hoog staat in de ranking van Google, betekent dat jouw onderneming beter zichtbaar is. SEO genereert relevant websiteverkeer en bezorgt je een hoge positie in de zoekresultaten van Google, waardoor jouw website meer kliks ontvangt. […]

Meer lezen
Posted On :
Valkuilen van online-marketing
Category:

Valkuilen van online-marketing

Online-marketing is het laatste decennium misschien wel de belangrijkste categorie/strategie van marketing geworden. Dit heeft er ook voor gezorgd dat de aard van marketing sterk is veranderd. Door via sociale media 24/7 in contact te staan met de kopers, openen bedrijven ook de deur naar commentaar. Klanten hebben tegenwoordig namelijk steeds meer een mening over […]

Meer lezen
Posted On :
Oriëntatie binnen de marketing
Category:

Oriëntatie binnen de marketing

In de geschiedenis van marketing zijn er periodes te identificeren waarin men meer focus had voor het een of ander. De geschiedenis van het marktwezen gaat natuurlijk honderden jaren terug, toen het woord marketing nog niet in omloop was en de marktkoopman gewoon zijn waren verkocht. De geschiedenis van reclame is terug te traceren tot […]

Meer lezen
Posted On :
Wat is marketing
Category:

Wat is marketing?

Dat de meeste mensen bij het woord marketing aan verkoop en reclame denken is helemaal niet zo gek. Toch is marketing veel meer dan alleen dat. Dit is goed te illustreren met een voorbeeld van de vroegere marktkoopman. Vroeger in de Middeleeuwen ging de marktkoopman naar de markt om zijn waren te verkopen. Hij moest […]

Meer lezen
Posted On :